niedziela, 3 kwietnia 2016

"Sherlock Holmes Pies Baskervillów" Arthur Conan Doyle

Cześć Kochani ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypową książką "Sherlock Holmes Pies Baskervillów". Sherlockiem interesuję się już od bardzo dawna. Jego metody dedukcji na podstawie nawet najdrobniejszych szczegółów są wręcz niewiarygodne i zarazem tak intrygujące. Czasami nawet zastanawiam się czy słynny detektyw jest tylko postacią fikcyjną czy może jednak autentyczną. A Wy jak myślicie ?  Jestem bardzo ciekawa waszych teorii na ten temat ;)

 
Wracając do książki: "Pies Baskervillów" była moim pierwszym spotkaniem ze słynnym detektywem. Sprawa wygląda tak: Do detektywa Holmesa przychodzi pewien tajemniczy gość z bardzo nietypowym zleceniem. Okazuje się że w rodzie Baskervillów doszło do wielu nie wyjaśnionych zabójstw. Okazuje się, że ma to związek z dziką bestią żyjącą na bagnach i mieszczącym się tam starym wrzosowiskiem. Ów klient prosi detektywa Holmesa i jego przyjaciela doktora Watsona o zgłębienie tejże tajemnicy.

Ta niesamowita opowieść wciągnęła mnie niemal od momentu w którym zaczęłam ją czytać. Podziałała na mnie niczym silny magnes od którego nie sposób się oderwać. Jest tak niesamowita, a rozwiązanie zagadki okazuje się tak nieprawdopodobny, że postanowiłam (a uwierzcie NIGDY tak nie robię) przeczytać ją po raz drugi. Oczywiście POLECAM i czekam na Wasze odczucia co do tej (o zgrozo !!! ;p) niepojętej lektury.  


I pamiętajcie: "Ciemność nie zawsze oznacza zło,
światłość nie zawsze niesie ze sobą dobro"
Rol Cia

2 komentarze:

  1. Sama nie wiem, czy to książka dla mnie, zastanowię się. :D
    Zaczytanego kwietnia!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o niej nie słyszałam ale chętnie ją poznam :) Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń