czwartek, 28 kwietnia 2016

Cytaty, które uwielbiam #2

Cześć i Czołem!
Od początku tego tygodnia mam pecha, a zaczęło się od głupiego spóźnienia w poniedziałek. Ale dość już zamulania. Czas na cytaty, które uwielbiam. ;)


 "Janet nie mogła oderwać od niego wzroku. Zaschło jej w ustach, nie była w stanie przełknąć śliny, szumiało jej w uszach. Chwilę wcześniej wydawał się jej tak niegroźny i niepozorny, teraz zaś tym mocniej przeraziły ją jego oczy. Oczy ciemnobrązowe, zmatowiałe, pozbawione blasku. Oczy zupełnie bez wyrazu, zimne. Nie można było wyczytać z nich żadnego uczucia. Były to oczy psychopaty."
~Grzech aniołów 


"-Nie wiem czy mogę pani pomóc - powiedział. - Nie widziałem Justina od wieków! Co zrobił? Ma zazdrosną żonę?
-Nic z tych rzeczy - odparła Agatha, zauważywszy, że nazwa "prywatny detektyw" od razu kojarzy się z rozwodem. - Interesują mnie czasy szkolne Justina, a zwłaszcza jego reakcja na rozwód ojca."
~Agatha Raisin i pranie brudów

 
- Nie – odrzekł Mały Książę. – Szukam przyjaciół. Co znaczy „oswoić”?
- Jest to pojęcie zupełnie zapomniane – powiedział lis. – „Oswoić” znaczy „stworzyć więzy”.
- Stworzyć więzy?
- Oczywiście – powiedział lis. – Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować.

~Mały książę 


"-Masz mi coś jeszcze do powiedzenia na temat uwolnienia Beletha? - w moim głosie zabrzmiała żądza mordu. Śmiejąc się pokręcił przecząco głową. Nie miałam ochoty słuchać jego złośliwych, lekko szalonych komentarzy. Odwróciłam się na pięcie i ruszyłam do drzwi.
-Następnym razem zabijaj w rękawiczkach! - krzyknął za mną chichocząc.
-Lepiej napij się lubczyku, bo jeszcze Kleo uzna, że Napoleon ma większego!"

~Ja potępiona 


"Północ, południe, zachód, wschód,
Nasz dom jest najlepszy na świecie.
Stoi w środku lądów i wód
Gdy zabrzmi miłość wejdziecie"

 ~Czarownica


„Nigdy nie ufaj niczemu i nikomu, jeśli nie wiesz, gdzie jest jego mózg.”
   
~Harry Potter i komnata tajemnic


"Trzy osoby mogą dochować tajemnicy, jeśli dwie z nich nie żyją"

~Kłamczuchy


I to już wszystkie na dziś cytaty które uwielbiam.
A już niedługo kolejna opinia ;)



"Ciemność nie zawsze oznacza zło, Światłość nie
zawsze niesie ze sobą dobro." 
~Rol Cia


 


 








4 komentarze:

  1. Fajne cytaty, większości z tych książęk nie znam, ale cytat z HP również należy do moich ulubionych :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cytaty, Harry wymiata. <3

    OdpowiedzUsuń